FAQ

1Jak mogę zamówić usługę?
Usługę najłatwiej jest zamówić korzystając z przycisku „Dodaj do koszyka”, znajdującego się na podstronach Opcji Standard i Opcji VIP. Po jego kliknięciu zostaniesz przekierowany na kolejną stronę z potwierdzeniem zamówienia – będziesz mógł tam wpisać kod rabatowy oraz określić sposób dostarczenia faktury. Na kolejnej stronie zostaniesz poproszony o podanie danych niezbędnych do zrealizowania usługi. Będziesz mógł tam także wybrać metodę płatności. Po uzupełnieniu danych dokonaj zakupu wciskając przycisk „Zamawiam”. Informacje o zamówieniu wraz z numerem konta do wpłaty oraz fakturą (w przypadku wybrania tradycyjnego przelewu) prześlemy do Ciebie w wiadomości mailowej.
2Czy opłata za usługę jest jednorazowa czy abonamentowa ?
Opłata pobierana przez Nas jest jednorazowa za wpis wieczysty do systemów z mozliwością bezpłatnej edycji.
3Jak mogę zapłacić za usługę?
Za usługę możesz zapłacić drogą elektroniczną za pośrednictwem bezpiecznych bezpośrednich płatności on-line obsługiwanych przez PayU. Możesz wybrać także tradycyjny przelew, który powinieneś zlecić, wykorzystując dane podane w mailu otrzymanym po sfinalizowaniu transakcji.
4Gdzie mogę dowiedzieć się więcej na temat dodania adresu?
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszej usługi, zapraszamy do zapoznania się z materiałami na naszej stronie www. W przypadku dodatkowych pytań lub wątpliwości możesz skontaktować się z administratorami serwisu, wykorzystując formularz lub dane kontaktowe zamieszczone w zakładce „Kontakt”.
5Ile punktów POI mogę za jednym razem dodać do map GPS?
Jednorazowa opłata pozwala na dodanie do POI jednego adresu. Z usługi można korzystać wielokrotnie i bez ograniczeń.
6Czy mogę otrzymać fakturę VAT za usługę?
Oczywiście. O dane do faktury zostaniesz poproszony w trakcie realizacji zakupu usługi.
7Czy kiedy wykupię Opcję Standard, w późniejszym czasie za dopłatą mogę zamienić ją na opcję VIP?
Niestety nie. Każda z opcji jest autonomiczna i nie można poszerzyć pakietu.
8W jakim okresie po zakupie mój adres zostanie dodany do bazy punktów POI?
Adres zostanie dodany do bazy punktów POI w terminie od 7 do 14 dni od daty zaksięgowania przelewu.
9Kiedy dodany adres będzie widoczny w nawigacjach?
Zaraz po dodaniu do bazy punktów POI adres będzie widoczny we wszystkich nawigacjach, w których mapy są synchronizowane on-line. W pozostałych nawigacjach Twój adres pojawi się natychmiast po tym, gdy użytkownik zaktualizuje mapę do wersji wydanej po dacie dodania adresu do bazy punktów POI.
10Jak zamówić więcej niż jeden wpis do nawigacji ?
Aby zamówić więcej niż jeden wpis złóż oddzielne zamówienie dla każdego adresu
11Czy macie Państwo przedstawiciela handlowego ?
Tak oczywiście , jeżeli chcą Państwo by Nasz przedstawiciel odwiedził Państwa w firmie prosimy o kontakt mailowy w celu wyboru odpowiedniego terminu.